Bananenbrood

Bananenbrood

Wie houdt er niet van een zelfgebakken bananenbrood? Lekker, vullend én ook nog eens goed voor je darmflora met WholeFiber. Ingrediënten:  -200 gram [...]

Avocadotoast

Avocado toast

Simpel maar oh zo lekker: avocado op toast. Met een ½ eetlepel WholeFiber voeg je extra vezels en knapperigheid toe.  

Crunchy pinda/chocolade smoothiebowl

Liefhebbers van pindakaas opgelet! Bij deze smoothiebowl lik je je vingers af. Romig, vullend én ook nog eens knapperig en gezond door de [...]

5 redenen om meer prebiotica te eten

Voldoende prebiotica in je dagelijkse dieet kan je helpen om slanker, fitter en blijer in je vel te zitten. In dit artikel lees je alles over prebiotica en de voordelen van een regelmatige inname ervan.

The health benefits of prebiotic fibers such as WholeFiber

Prebiotic fibres and polyphenols are present in vegetables, fruit and legumes. Prebiotics stimulate the growth of certain (good) bacteria in our intestines, specifically in the colon.

The impact of our gut microbiome on our physical and mental wellbeing

Recent studies have shown that the gut microbiome educates our immune system and interacts in various ways with our brain and other body organs through bioactive compounds.

Video: How can we best eat WholeFiber?

Dr. Wilbert Sybesma, Expert in Human Microbiome and Gut Health, with some tips for your daily portion WholeFiber. 

Video: WholeFiber at Food Matters Live 2021

Our COO Marianne Warnaer spoke about the key features of our product.

Video: What makes it so special compared to many other Fibers?

Dr. Wilbert Sybesma, Expert in Human Microbiome and Gut Health talks about the unique features of Wholefiber.

WholeFiber extends its patent with recent application

The patent application describes the nature and functionality of plant cells of vegetable particles containing native inulin and other prebiotic dietary fibers.

Categorieën