Good for your guts, good for you!

WholeFiber is dé makkelijke en lekkere manier om prebiotische vezels aan je dieet toe te voegen.

Bestel hier

Wat is WholeFiber?

WholeFiber is gedroogde witlofwortel, van nature rijk aan prebiotische vezels voor een gezonde darmflora

WholeFiber, de nieuwe manier om smakelijk en eenvoudig je darmgezondheid te verbeteren. Puur natuur en van Hollandse bodem. Lekker knapperig en crunchy. Wholefiber bevat maar liefst 85% prebiotische vezels die de groei van goede bacteriën in de darmen bevorderen. Hiermee verbeter je op een snelle en bewezen manier je darmflora, spijsvertering en algehele gezondheid.

Lees meer

Wat doet het voor je?

Verbeter je darmgezondheid met prebiotica

WholeFiber is zeer rijk aan een speciaal type prebiotische vezel die dient als voeding voor goede darmbacteriën. Door regelmatige inname van WholeFiber versterk je snel en effectief je darmflora, ook wel microbioom genoemd.

Een gezonde darmflora heeft tal van voordelen, zo maken de goede bacteriën butyraat aan wat van belang is voor de gezondheid en het immuunsysteem.

WholeFiber heeft daarnaast een gunstig effect op de darmgezondheid, verbetert de stoelgang en kan positief werken bij het prikkelbare darmsyndroom of een opgeblazen gevoel. Gezonde darmen hebben ook een positief effect op de mentale gezondheid en kunnen helpen een gezond gewicht te bereiken en te behouden.

Voorkom welvaartsziekten

In het gemiddelde westerse dieet komt men wel zo’n 15-20 gram voedingsvezels per dag te kort – dit kan lijden tot zogenoemde welvaartsziekten, zoals obesitas, hart- en vaatziekten en diabetes type 2. De dagelijkse inname van WholeFiber kan helpen bij het voorkomen en zelfs omkeren van deze welvaartsziekten.

Hoe gebruik je het?

Recepten verrijkt met WholeFiber vezels

Met WholeFiber wordt gezond eten en vitaal blijven een stuk makkelijker! Strooi onze knapperige stukjes gedroogde witlofwortel over je maaltijden, van ontbijt tot diner en voeg zo meer gezonde vezels toe aan je dieet. Begin met dagelijks 1 eetlepel WholeFiber gedurende 2 weken om je darmen te laten wennen. Daarna kun je de dosering opbouwen naar 2 en eventueel 3 eetlepels per dag.

  • Voeg WholeFiber toe aan yoghurt of smoothies voor een vezelrijk ontbijt:
  • Verrijk je lunchsalades en spreads met WholeFiber
  • Lekker over soep en groenten voor een extra bite vol prebiotica
Smoothie
Ontdek meer
Ontbijt
Ontdek meer
Spread
Ontdek meer
Salade
Ontdek meer

Meer inspiratie nodig? Volg ons op Facebook en Instagram voor darmgezonde recepten met WholeFiber

WholeFiber bestellen

Makkelijk en veilig bestellen, snel in huis

WholeFiber bestel je makkelijk en snel in onze webshop.

Good for your guts, good for you!

Wat zeggen anderen?

``Wholefiber als toevoeging bij de maaltijd zorgt voor een voedzamere vezelrijke maaltijd waardoor je minder snel trek krijgt. Het helpt ook echt om wat kilo's af te vallen. Daarnaast verbetert het je darmflora en voel je je daardoor fitter!``

Leonie

``Sinds ik dagelijks Wholefiber toevoeg aan mijn ontbijt van Yoghurt, diverse besjes en granola voel ik mij niet alleen fitter echter ben ook nog eens circa 7 KG afgevallen. En dit afvallen blijkt blijvend te zijn zonder dat ik mijn voedingspatroon heb aangepast.``

Boer001

``Gebruik de wholefiber nu een aantal maanden. Darmwerking is goed vooruitgegaan. Ben medicijn movicolom aan het afbouwen. Hopelijk straks niet meer nodig.``

John

``Super product voor mij als diabetes type 2 patiënt. Ik gebruik 2 eetlepels van WholeFiber bij mijn ontbijt sinds 6 maanden en mijn bloedsuikerspiegel is constant lager/stabieler.``

surferNL